Afrekenen Winkelwagen 0 producten

Betaal- en verzendmogelijkheden

Betaalmogelijkheden

 

Wij bieden u een aantal betaalmogelijkheden. Hieronder een overzicht.

Vooraf betalen via een overboeking :
Bij vooraf betalen dient u het totaalbedrag van uw bestelling over te maken op ABNAMRO Bank NL20ABNA0554786850 ten name van MNM Computers te Valkenswaard onder vermelding van uw bestelnummer. Zonder dit bestelnummer kan uw betaling niet direct aan uw bestelling gekoppeld worden, waardoor een vertraging in de levering optreedt. Wanneer u kiest voor een spoedoverboeking worden hiervoor ook aan ons kosten in rekening gebracht, namelijk € 1,19 excl. Deze kosten zullen aan u worden doorberekend waardoor een vertraging in de levering optreedt.

Voor betaling vanaf buitenlandse rekeningen dient u de BIC/SWIFT code ABNANL2A en de IBAN code NL20ABNA0554786850 te gebruiken. Kies hierbij voor "gedeelde kosten opdrachtgever/begunstigde". Op deze manier zijn er geen extra kosten aan de betaling verbonden. Bankkosten voor spoedoverboekingen, betalingen van buiten de EU, niet-vermelden van de IBAN/BIC, foutief aangeven van de kostenverdeling en overige transferprovisies zullen worden doorberekend.

 

Vooraf betalen met iDEAL:
Voor klanten die betalen vanaf een bank met iDEAL hebben wij nu de mogelijkheid om direct na het bestellen met iDEAL de betaling af te ronden. Wanneer u kiest voor ‘iDeal betalen’ wordt na het bevestigen van uw bestelling de iDEAL applicatie gestart. Betalen met iDeal is voor u als klant gratis. Betalen met iDEAL is nu mogelijk vanaf Rabobank,  SNS Bank, ING, ASN Bank, Tridos Bank, Friesland Bank, RegioBank, Van Lanschot Bankiers en ABN AMRO Bank. Wij willen u er hierbij wel op wijzen dat betalingen vanaf uw ABNAMRO rekening standaard al vrijwel direct op onze rekening zijn bijgeschreven. Wij controleren 2 maal per dag onze rekeningen op bijgeschreven betalingen. Het grootste voordeel met iDEAL heeft u bij het bestellen van zaken die op voorraad zijn, deze kunnen dan immers direct worden uitgeleverd zonder dat u afhankelijk bent van controle van de rekeningen of een vertraging bij de overboeking. Voor betalingen onder de € 10.- zijn wij helaas genoodzaakt de kosten van Ideal ad € 0.30 in rekening te brengen. 

 

Betalen aan de postbode bij levering (Rembours):
Bij verzending onder rembours betaalt u aan de postbode bij levering van uw bestelling. U dient contant en gepast te betalen. Pinnen is nog niet mogelijk bij levering. Als u niet thuis bent dan gaat het pakket na de tweede keer aanbieden door PostNL naar het postkantoor. Daar kunt u eventueel wel betalen met pin.

 

Contant afrekenen bij het afhalen van uw bestelling:
U kunt bij het afhalen van uw bestelling deze contant afrekenen. U hoeft niet gepast te betalen, we beschikken over wisselgeld. Tevens kunt u natuurlijk zonder meerkosten gewoon met PIN betalen bij ons.

 

Op rekening (alleen na goedkeuring) :
Bedrijven, instellingen en instanties binnen Nederland kunnen een aanvraag doen om op rekening te bestellen.
Na goedkeuring zult u uw bestellingen toegestuurd krijgen met een factuur bijgevoegd. Wij hanteren een betalingstermijn van strikt 7 dagen na factuurdatum. Bestellingen op rekening kunnen alleen verzonden worden via de optie "Pakketzending".

 


Afhalen in Valkenswaard

Wij hebben geen winkel die altijd geopend is. Hierdoor kunnen wij de kosten en dus onze prijzen laag houden. Als uw bestelling klaar staat om afgehaald te worden, krijgt u van ons een email hierover.

Afhalen zonder afspraak is mogelijk binnen deze tijden:

 

Maandag t/m vrijdag 

10.00 – 17.30 uur 

 
Als u uw bestelling graag buiten deze tijden of eventueel in de avonduren af zou willen halen, dan kan hiervan in overleg worden afgeweken
U dient eerst online een bestelling te plaatsen zodat wij uw order met factuur kunnen klaarleggen
 

U kunt de bestelling met PIN, contant of desgewenst vooruit betalen. Houdt u er rekening mee dat wanneer u vooruit betaalt door middel van een overboeking, het langer kan duren voordat u bericht krijgt dat uw bestelling klaar staat om afgehaald te worden. Wanneer u een bestelling af komt halen die vooruit betaald is, dient u zich te kunnen legitimeren. Wanneer u voor iemand anders een bestelling af komt halen die door die persoon vooruit betaald is, kan dit alleen als de betreffende persoon dit van tevoren aan ons heeft doorgegeven en dient u zich te kunnen legitimeren.

Ons afhaaladres is:

Hardware Webwinkel.nl / MNM Computers
Kantwerkerwei 13
5551 RA Valkenswaard

Google Maps:

klik om te openen in Google Maps

 


Verzendmogelijkheden binnen Nederland

 

Wij verzenden de bestellingen via GLS. Bij uitzondering laten we artikelen rechtstreeks vanuit onze leverancier naar uw adres verzenden. Het transport gebeurt dan door de transporteur die de leverancier hiervoor gebruikt, over het algemeen is dit DHL of UPS.

 

We bieden de volgende verzendmogelijkheden :

Brievenbuszending via PostNL:
Een brievenbuszending wordt verstuurd in een luchtenvelop of brievenbusdoosje, hierdoor hoeft u niet thuis aanwezig te zijn om de bestelling in ontvangst te nemen. Een brievenbuszending wordt in 97% van de gevallen de eerstvolgende werkdag bezorgd (Bron: PostNL). Voor een brievenbuszending komt een bestelling in aanmerking die zowel qua gewicht als qua formaat binnen bepaalde normen valt. Wanneer uw bestelling hieraan voldoet, verschijnt deze optie bij de verzendmogelijkheden tijdens de bestelprocedure. Wanneer deze optie er niet bij staat, en u denkt dat uw bestelling, eventueel zonder retailverpakking, mogelijk als brievenbuszending verzonden zou kunnen worden, kunt u ons verzoeken om dit voor u te bekijken. Doe dit alstublieft voordat u de bestelling plaatst.  Een brievenbuszending wordt verstuurd in een luchtenvelop of brievenbusdoosje en heeft daardoor geen track & tracecode.

 

Pakketzending via GLS:
Een pakketzending wordt verzonden via GLS als pakket met track & tracecode. De manier van verpakken wordt afgestemd op de aard van de reeds aanwezige retailverpakking, omvang en kwetsbaarheid van het artikel. Ons streven is uw bestelling in optimale staat bij u aan te laten komen en daarbij uit milieu- en kostenbesparende overwegingen geen overbodig grote hoeveelheid verpakkingsmaterialen te gebruiken en hergebruik van materialen. Bij een pakketzending moet er iemand thuis aanwezig zijn om de bestelling in ontvangst te nemen. Een pakketzending wordt de eerstvolgende werkdag bezorgd. Uw pakket wordt aangeboden op het door u aangegeven adres. 

Wanneer u op het moment van aanbieden niet thuis bent:

 

Vanaf het moment dat u een track en trace code heeft ontvangen heeft u de mogelijkheid om tot middernacht nog aangeven om het pakket op een andere dag of wellicht rechtstreeks naar een GLS Pakketshop of Depot te laten sturen. U doet dit middels de instructie die u krijgt op de site van Track en Trace van GLS.

 

Rembourszending via PostNL :
Een rembourszending wordt verzonden via PostNL als pakket met track & tracecode. De manier van verpakken wordt afgestemd op de aard van de reeds aanwezige retailverpakking, omvang en kwetsbaarheid van het artikel. Ons streven is uw bestelling in optimale staat bij u aan te laten komen en daarbij uit milieu- en kostenbesparende overwegingen geen overbodig grote hoeveelheid verpakkingsmaterialen te gebruiken Bij een rembourszending moet er iemand thuis aanwezig zijn om de bestelling in ontvangst te nemen. U moet aan de postbode contant en gepast betalen, pinnen is niet mogelijk. Bezorging op maandag t/m vrijdag tussen 8.00 en 18.00 uur. Een rembourszending wordt in 97% van de gevallen de eerstvolgende werkdag bezorgd (Bron: PostNL). Uw pakket wordt aangeboden op het door u geselecteerde adres. Wanneer u op het moment van aanbieden niet thuis bent wordt het pakket de volgende werkdag opnieuw aangeboden. Een rembourszending wordt niet aangeboden bij de buren. Wanneer u bij de 2e bezorgpoging opnieuw niet thuis bent, kan het pakket gedurende 3 weken nog afgehaald worden op het dichtstbijzijnde postkantoor (hier is pinnen eventueel wel mogelijk). Wanneer u dit niet doet gaat het pakket retour afzender. In dit geval ontvangt u van ons een factuur voor de kosten voor de heen- en terugzending. U moet tekenen voor ontvangst. Het maximale bedrag dat onder rembours betaald kan worden is € 500,- per pakket.

 

 

Waarom geen gratis verzending?

Dit is heel eenvoudig: de kosten die gemaakt worden voor het verzenden (GLS, PostNL, DPD, UPS etc. verstuurt helaas niet gratis) moeten op de een of andere manier betaald worden. 

De meeste webwinkels berekenen deze kosten door als een soort opslag in de verkoopprijs van de producten. We kunnen onze producten best allemaal net iets duurder maken en daarmee doen alsof we geen verzendkosten rekenen - zoals meestal gebeurt bij andere webwinkels.

Dit vinden wij echter oneerlijk omdat op deze manier de klanten die meerdere artikelen bestellen dus gestraft worden doordat er aan hen dus eigenlijk dubbele verzendkosten worden berekend.

De webwinkels die dus geen verzendkosten rekenen, verdienen dus zonder dat u het door heeft op de 'geen verzendkosten'......... Wij houden de kosten liever open en eerlijk!

Hieronder vind u onze verzendkosten:

 


Verzendkosten Nederland

Wij vervoeren maximaal 32 kilo per zending volgens onderstaande tabellen :

 

Tarieven Nederland:

Gewicht
Brievenbus Verzending
0-250 gram*
€ 2,50

 

* Uiteraard moet het artikel ook qua formaat geschikt zijn om in een brievenbusverpakking verzonden te kunnen worden.

Gewicht
Pakket Verzending
0-32 kg
€ 4,95
Boven 32 kg
op aanvraag

 

Gewicht
Rembours Pakket Verzending***
0-30 kg
€ 29,95
Boven 30 kg
op aanvraag

 

*** Rembours Maximaal € 500,- per zending.

 

 
 

Verzendmogelijkheden naar België en Duitsland

 

Wij verzenden de bestellingen via GLS en bieden de volgende mogelijkheden :

Pakketzending :

Een pakketzending wordt verzonden via GLS als pakket met track & tracecode. De manier van verpakken wordt afgestemd op de aard van de reeds aanwezige retailverpakking, omvang en kwetsbaarheid van het artikel. Ons streven is uw bestelling in optimale staat bij u aan te laten komen en daarbij uit milieu- en kostenbesparende overwegingen geen overbodig grote hoeveelheid verpakkingsmaterialen te gebruiken. Bij een pakketzending moet er iemand thuis aanwezig zijn om de bestelling in ontvangst te nemen. Bezorging op maandag t/m vrijdag tussen 8.00 en 18.00 uur. Een pakketzending wordt over het algemeen de eerstvolgende werkdag bezorgd. Uw pakket wordt aangeboden op het door u geselecteerde adres Wanneer u op het moment van aanbieden niet thuis bent wordt het pakket in sommige gevallen aangeboden bij de naaste buren, behalve wanneer u heeft aangegeven dit niet te willen. In de meeste gevallen wordt bij afwezigheid van de geadresseerde een kennisgeving in de bus gedaan, waarop staat hoe deze het pakket zo snel mogelijk in zijn bezit kan krijgen. Wanneer het pakket niet afgeleverd kan worden gaat het retour afzender. Ook indien het pakket niet afgeleverd kan worden door foute adressering gaat het retour afzender. U moet tekenen voor ontvangst.


 


Verzendkosten naar België en Duitsland

 

Wij vervoeren maximaal 32 kilo per zending van één pakket volgens onderstaande tabel :

Tarieven België:

Gewicht
Verzekerde Pakket Verzending
0-5 kg
€ 9,95
5-10 kg
€ 12,95
10-20 kg
€ 14,95
20-32 kg
€ 19,95
Boven 32 kg
op aanvraag

 

Tarieven Duitsland:

Gewicht
Verzekerde Pakket Verzending
0-5 kg
€ 17,95
5-10 kg
€ 19,95
10-20 kg
€ 24,95
20-32 kg
€ 27,95
Boven 32 kg
op aanvraag

 


Intra-Communautaire Leveringen (Excl. BTW)

Intra-Communautaire Leveringen (Excl. BTW)

Zakelijke klanten uit EU-landen m.u.v. Nederland kunnen bij ons bestellingen doen exclusief BTW, wanneer zij zich houden aan de door de Nederlandse Belastingdienst gestelde regels. Dit is kosteloos als u de volgende procedure volgt :

Bestellingen die verzonden moeten worden :
Voordat u de bestelling plaatst stuurt u ons een email met daarin het verzoek om een Intra-Communautaire levering met vermelding van uw bedrijfsgegevens en uw BTW nummer. Een andere mogelijkheid is de bestelling te plaatsen via onze website, met in de opmerkingen het verzoek om een Intra-Communautaire levering met vermelding van uw bedrijfsgegevens en uw BTW nummer. Wij controleren vervolgens het BTW-nummer op geldigheid. Na akkoordbevinding laten wij u weten dat u de bestelling via de website kunt plaatsen. Na het plaatsen van de bestelling laten wij u het over te maken bedrag excl. BTW weten.

Bestellingen die u wilt komen afhalen :
Voordat u de bestelling plaatst stuurt u ons een email met daarin het verzoek om een Intra-Communautaire levering met vermelding van uw bedrijfsgegevens en uw BTW nummer. Een andere mogelijkheid is de bestelling te plaatsen via onze website, met in de opmerkingen het verzoek om een Intra-Communautaire levering met vermelding van uw bedrijfsgegevens en uw BTW nummer. Wij controleren vervolgens het BTW-nummer op geldigheid. Na akkoordbevinding laten wij u weten dat u de bestelling via de website kunt plaatsen. Wanneer u de bestelling komt afhalen zal u gevraagd worden een afhaalverklaring in te vullen en te ondertekenen.

 

Wanneer deze procedure niet gevolgd wordt en het volledige bedrag incl. BTW betaald wordt met verzoek om terugstorting van de BTW, zijn wij helaas genoodzaakt om € 5,- administratiekosten in rekening te brengen.

 


Klantenservice

[email protected]
WhatsApp - 06-16773364
    Alleen Chat geen Voice


Veel eigen voorraad
Verzenden vanaf € 2,50
Eigen technische dienst
Support via WhatsApp