Bestellen
Het plaatsen van uw bestelling
Bestellen bij Hardware Webwinkel.nl is heel eenvoudig. In zes stappen heeft u een bestelling geplaatst.
Stap 1: Winkelen
Eerst gaat u producten verzamelen in uw winkelwagen. In het shopmenu, links in de webshop, kunt u producten zoeken. Als u een product heeft gevonden dat u wilt bestellen, klikt u op het icoontje In Wagen. U kunt het product dan toevoegen aan uw winkelwagen. U kunt de inhoud van uw winkelwagen bekijken rechts bovenaan de website.
Wilt u het aantal van een product in de winkelwagen verhogen of verlagen, pas dan het aantal aan en klik op ‘Update’. Het aantal wordt dan aangepast.
Wilt u een artikel uit de winkelwagen verwijderen, plaats dan een vinkje in het hokje dat voor het artikel staat, en klik op ‘Update’. Het artikel wordt dan uit de winkelwagen verwijderd.
Stap 2: Inloggen / Account aanmaken (deze optie kunt u desgewenst overslaan en direct afrekenen)
Als u alle producten die u wilt bestellen heeft toegevoegd aan uw winkelwagen kunt u klikken op ‘Afrekenen’. Als bestaande klant kunt u inloggen op uw account. Als nieuwe klant kunt u eerst een account bij Hardware Webwinkel.nl aanmaken, dit gebeurd ook automatisch gaan tijdens het "afrekenproces" .
Als bestaande klant krijgt u na inloggen een overzicht van de bij ons bekende klantgegevens. Mochten deze niet correct (meer) zijn dan moet u deze wijzigen, anders kunt u uw bestelling gaan afronden. Als nieuwe klant moet u alle benodigde klantgegevens invoeren om vervolgens uw bestelling te gaan afronden.
Stap 3 : Verzendwijze selecteren
De mogelijkheden die u heeft worden getoond. Deze kunnen verschillen per bestelling. U kunt ook kiezen voor ‘Afhalen’.
Kies altijd voor “Rembours Pakketzending NL” wanneer u het verschuldigde bedrag aan de postbode wilt betalen (De optie Rembours is niet beschikbaar buiten Nederland). Kies in de volgende stap voor "Contant/PIN".
Door de optie ‘Wijzig adres’ te kiezen, kunt u een ander adres invoeren waar u de bestelling wilt laten bezorgen. Hieraan zijn geen extra kosten verbonden.
Stap 4 : Betaalmethode selecteren
De mogelijkheden die u heeft worden getoond. Deze kunnen verschillen per bestelling. U kunt ook kiezen voor ‘Vooruit betalen” , “Contant” Of “iDeal betalen’ .
Kies altijd voor “Contant” wanneer u het verschuldigde bedrag aan de postbode wilt betalen. De keuze ‘Contant” is niet mogelijk wanneer u in het vorige venster heeft gekozen voor ‘Brievenbuszending” of “Pakketzending” Let u alstublieft goed op dat de verzend- en betaalmethode overeen komen. (De optie Rembours is niet beschikbaar buiten Nederland)
Door de optie ‘Wijzig adres’ te kiezen, kunt u een ander adres uitkiezen welk op de factuur moet komen te staan. Hieraan zijn geen extra kosten verbonden.
Stap 5 : Optioneel
Wanneer u de factuur niet met het pakket mee wilt laten zenden, kunt u dit kenbaar maken in de Opmerkingen. U ontvangt de factuur dan in .pdf-formaat via email.
Stap 6: Afronden
Om uw bestelling af te ronden moet u eerst akkoord gaan met de algemene voorwaarden van Hardware Webwinkel.nl. Als u op [BEVESTIGEN] klikt wordt uw bestelling verwerkt. U ontvangt van ons per e-mail een orderbevestiging. Heeft u deze niet gehad, stuurt u ons dan een mail om alsnog de bevestiging te krijgen, vermoedelijk is er dan iets mis gegaan met verzenden of wellicht een typefout in uw emailadres geslopen.
De verwerking van uw bestelling
Nadat u de bestelling heeft geplaatst door op [BEVESTIGEN] te drukken, wordt deze elektronisch verstuurd naar onze verkoopafdeling en u krijgt automatisch een bevestigingsemail van de door u geplaatste bestelling.
Wanneer u binnen een uur geen bevestigingsmail ontvangt is er ergens iets mis gegaan. De meest voorkomende oorzaken hiervan zijn een spamfilter die de email blokkeert of een onvolledig afgeronde Idealbetaling. In zo’n geval raden wij u aan contact met ons op te nemen via email of het Contactformulier. Vermeld hierin zoveel mogelijk gegevens met betrekking tot uw bestelling en eventuele betaling.
De bestelling wordt door Hardware Webwinkel.nl gecontroleerd en in behandeling genomen. In geval van vragen of problemen nemen wij contact met u op.
Pakketzending :
Wanneer u heeft gekozen voor ‘Vooruit betalen’ maakt u het bedrag van uw bestelling inclusief verzendkosten aan ons over. Zodra uw betaling bij ons is ingeboekt, ontvangt u hiervan een betalingsbevestiging. Wij verzoeken u vriendelijk uw betaling binnen één week uit te voeren. Voorradige artikelen blijven gedurende één week voor u gereserveerd
Nadat uw betaling binnen is, en de bestelling compleet, wordt deze aan u verzonden. Op het moment van verzending ontvangt u hierover een Order Update, aan het eind van de middag volgt een aparte email met daarin de GLS Track & Trace code en een rechtstreekse link waarop u uw zending kunt volgen, en tot 00.00 die dag wijzigingen kunt aanbrengen in het afleveradres of moment..
Regelmatig laten we artikelen rechtstreeks vanuit onze leverancier naar uw adres verzenden. Het transport gebeurt dan door de transporteur die de leverancier hiervoor gebruikt. Wij laten u dit in zo’n geval weten, dit staat vermeld in de verzendbevestiging die u van ons ontvangt.
Rembourszending :
Wanneer de bestelling compleet is, wordt deze aan u verzonden. Op het moment van verzending ontvangt u hierover een Order Update, aan het eind van de middag volgt een aparte email met daarin de GLS Track & Trace code en een rechtstreekse link waarop u uw zending kunt volgen, en tot 00.00 die dag wijzigingen kunt aanbrengen in het afleveradres of moment..
Brievenbuszending :
Wanneer u heeft gekozen voor ‘Vooruit betalen’ maakt u het bedrag van uw bestelling inclusief verzendkosten aan ons over. Zodra uw betaling bij ons is ingeboekt, ontvangt u hiervan een betalingsbevestiging. Wij verzoeken u vriendelijk uw betaling binnen één week uit te voeren. Voorradige artikelen blijven gedurende één week voor u gereserveerd
Nadat uw betaling binnen is, en de bestelling compleet, wordt deze aan u verzonden. Op het moment van verzending ontvangt u hierover een Order Update.
Afhalen :
Wanneer u de bestelling af wilt komen halen, ontvangt u van ons een email als de bestelling gereed staat om afgehaald te worden. Wij verzoeken u vriendelijk uw bestelling binnen één week af te komen halen. Voorradige artikelen blijven gedurende één week voor u gereserveerd
Indien uw order niet direct uitgeleverd kan worden ontvangt u een statusbericht wanneer er wijzigingen zijn in de eerder genoemde geschatte levertijd.
Account
Als klant bij Hardware Webwinkel.nl heeft u de mogelijkheid een klantenaccount aan te maken. U kunt er overal op elke plaats waar u internet tot uw beschikking heeft op inloggen. Hierin kunt u de volgende informatie vinden en/of aanpassen:
Gegevens
Hier vindt u uw gegevens zoals ze bij Hardware Webwinkel.nl bekend zijn. Mochten deze niet meer correct zijn dan kunt u deze zelf wijzigen.
Bestellingen
Hier vindt u een overzicht van voorgaande en de status van lopende bestellingen.
Als u nog geen account heeft bij Hardware Webwinkel.nl dan kunt u die aanmaken op het moment dat u bij uw winkelwagen voor de optie bestellen kiest.
Facturen Downloaden
Wijzigen of Annuleren
Het wijzigen van een bestelling
Het wijzigen van een bestelling is kosteloos mogelijk. Neem hiervoor contact met ons op via mail, Telegram, Whatsapp of chat om te kijken of het nog mogelijk is. Orders worden vrij snel verwerkt en soms is wijzigen helaas niet meer mogelijk.
Iedere wijziging wordt door ons per email bevestigd.
Het annuleren van een bestelling
Wanneer u uw bestelling wilt annuleren dan dient u contact met ons op te nemen via email. Vermeld in deze email altijd alle benodigde gegevens, zoals uw bestelnummer en uw volledige rekeninggegevens. Iedere annulering wordt door ons per email bevestigd. Soms zijn orders reeds verwerkt en is annuleren niet meer mogelijk. U zult dan een retour moeten aanvragen. Voor consumenten is hier de wet kopen op afstand van toepassing met een retourrecht van 14 dagen.
Terugbetaling policy na wijziging of annulering van een bestelling :
- De wettelijke termijn waarbinnen de bedragen terug betaald moeten worden na annulering of wijziging bedraagt 14 dagen.
- Wij streven ernaar alle terugbetalingen binnen één week af te ronden. Bij grote drukte kan dit oplopen tot 2 weken.
- Terugbetalingen geschieden op dezelfde wijze als dat de betaling is ontvangen.
Kwantumkorting/Offerte-aanvraag
Bij afname van grotere aantallen (meer dan 5 stuks) kunt u vragen om een kwantumkorting. Gebruik hiervoor het contactformulier en vermeld hierbij duidelijk om welk artikel het gaat inclusief artikelnummer van onze site.
Iedere offerte wordt door ons per email aan u verzonden.
Waarom?
Waarom?
- Waarom moet ik een account aanmaken?
- Waarom moet ik mijn telefoonnummer invullen?
[email protected]
WhatsApp - 040-2070120
Telegram - @HardwareWebwinkel
Veel eigen voorraad
Live klantenservice
Verzenden vanaf € 2,50
Eigen technische dienst
Op werkdagen voor 16.00u
besteld, dezelfde dag verzonden.
(Alleen in NL bij 24h indicatie)

